Regulamin i polityka zwrotów

Regulamin

  1. Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów i realizacji zamówień towarów za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzącego sprzedaż wysyłkową: kawy, herbaty, yerba mate oraz akcesoriów związanych z ich przygotowaniem, działającego pod adresem www.palonasuszona.pl
  2. Właściciel sklepu internetowego:
    Vasgo Magdalena Pietrona
    ul. Szkolna 16
    05-500 Piaseczno
    NIP: 894 271 96 00
    tel. 791 647 639
  3. CENY TOWARÓW
    Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Cena każdego dostępnego w sklepie towaru jest wiążąca w momencie złożenia zamówienia.
  4. ZAMAWIANIE TOWARU
    Zamówienie towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie wskazanych formularzy swoimi danymi oraz zatwierdzenie zamówienia (7dni w tygodniu i 24h na dobę).
    Zamówienia można również składać poprzez kotakt telefoniczny (poniedziałek-piątek w godzinach 11:00-18:00).
    Nazwy producentów i marek należą do ich właścicieli i prezentowane są w sklepie palonasuszona.pl wyłącznie w celach informacyjnych.
    Kawy oraz Herbaty sprzedawane są w opakowaniach po 1kg. Jest możliwość zakupu mniejszych gramatur tych produktów. Są one wtedy rozważane specjalnie na życzenie klienta i pakowane w mniejsze opakowania.
  5. REALIZACJA ZAMÓWIENIA I JEJ CZAS
    Każde złożone zamówienie potwierdzone jest poprzez pocztę e-mail. Również tą drogą przekazywane są informacje o zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (w przypadku płatności przelewem bankowym) oraz o wysyłce towaru. Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest od poniedziałku do piątku, w terminie do 72 godzin roboczych:
    – od momentu złożenia zamówienia, w przypadku płatności przy odbiorze,
    – od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie sklepu, w przypadku płatności z góry.
    Produkty na zamówienie, oznaczone przy opcji wyboru ilości napisem “PRODUKT NA ZAMÓWIENIE” będzie wysłany wraz z całym zamówieniem w terminie do 7 dni rboczych.
    W przypadku problemów z dostępnością zamówionego towaru, kupujący zostanie o tym poinformowany telefonicznie. Jeśli kupujący nie wyrazi zgody na oczekiwanie na towar, ma możliwość rezygnacji z zamówienia.
    Wycena i czas realizacji zamówień indywidualnych (np. wysyłek zagranicznych) ustalane będą każdorazowo z zamawiającym.
  6. KOSZTY WYSYŁKI I DOSTAWA TOWARÓW
    Do każdego zamówienia poniżej 200zł doliczane są koszty przesyłki. Koszt przesyłki i możliwe opcje dostawy są zawsze podane w momencie składania zamówienia. 
    W przypadku zamówienia towarów o wartości powyżej 200zł przesyłka jest darmowa.
  7. ZWROTY I REKLAMACJE
    Zgodnie z Ustawą z dn. 2 marca 2002r. o ochronie praw konsumenta, klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany lub nie został w żaden sposób zniszczony.
    Razem z towarem należy zwrócić otrzymany paragon lub fakturę. palonasuszona.pl gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar. Klient samodzielnie pokrywa koszty odesłania sprawnego towaru.
    Wyjątkiem są towary o rozwarzane na mniejsze gramatury na zamówieie klienta.
    W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie wadliwego towaru na adres sklepu stacjonarnego:
    Sklep Palona Suszona
    ul. Szkolna 16
    05-500 Piaseczno
    Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych „za pobraniem”. Ewentualne koszty związane z odesłaniem reklamacji oraz koszty ponownego wysłania sprawnego towaru ponosi nasz sklep. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć paragon lub fakturę wraz z opisem przyczyny reklamacji. Towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy jeżeli tylko będzie to możliwe. Jeśli nie będzie możliwości wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy, nasz sklep zwróci zamawiającemu pełną kwotę wpłaconą na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.